w ramach projektu pt.
Promocja produktów wytwarzanych przez grupę producentów (passata pomidorowa Jamar BIO, mus jabłkowy
Jamar BIO, ciecierzyca konserwowa Jamar BIO, ocet jabłkowy Jamar BIO, jabłko) oraz upowszechnienie wiedzy o tych
produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (System Rolnictwa Ekologicznego).
Cel operacji
Zwiększenie rozpoznawalności produktów ujętych w opisie operacji (passata pomidorowa Jamar BIO, mus jabłkowy Jamar BIO, ciecierzyca konserwowa Jamar BIO, ocet jabłkowy Jamar BIO, jabłko) wymaga poniesienia nakładów na szeroko pojętą promocję. Dlatego konieczne jest wsparcie na działania pozwalające na dotarcie do odbiorców. W Polsce nadal obserwuje się niski poziom wiedzy na temat istnienia unijnych i krajowych systemów jakości, w ramach których wytwarzane są wysokojakościowe produkty. W rezultacie utrzymuje się niski popyt na te produkty. Działania informacyjne i promocyjne opisane w niniejszym opisie operacji skierowane są do konsumentów (grupa docelowa: kobieta 25-59 lat z miasta i obrzeża, o zainteresowaniach: zdrowie, sport, uroda, kulinaria i parenting), w szczególności w celu zapoznania ich z produktami wskazanymi we wniosku o przyznanie pomocy oraz zwrócenia uwagi na specyficzne cechy produktu.
Planowane efekty kampanii
Dotarcie do konsumenta ma na celu zwiększenie wiedzy w zakresie wysokojakościowej produkcji a tym samym wzrost popytu na te produkty. Powinno to zapewnić zbyt tych produktów, a co za tym idzie podstawę do zwiększenia produkcji. Zaprezentowane w opisie operacji formy promocji pozwolą na przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej, realizowanej na wielu płaszczyznach. Formy reklamy będą się wzajemnie uzupełniać, co pozwoli na dotarcie do dużej grupy osób. Każda z osób będzie miała możliwość zetknięcia się z różnymi rodzajami reklamy, co zdecydowanie wpłynie na zwiększenie intensywności przekazu reklamowego.