Poszukujemy:

Kupiec strategiczny

Albertów, gmina Lipie, powiat Kłobucki
Pracując z nami będziesz obejmował stanowisko, którego celem jest budowanie i wdrażanie strategii zakupowej w firmie.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia,
  • pracę w systemie hybrydowym lub stacjonarnym,
  • możliwość rozwoju w stabilnej polskiej firmie,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
  • udział w ciekawych projektach,
  • benefity pozapłacowe tj. program ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie, bony świąteczne, paczki świąteczne dla dzieci pracowników, możliwość zakupów w sklepie firmowym ze zniżką pracowniczą, dofinansowanie do zajęć sportowych, spotkania integracyjne, dodatkowe działania organizowane w oparciu o system wartości firmy.

 

Idealny kandydat to osoba, która:

  • posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą z zakresu optymalizowania procesów logistycznych, zarządzania dostawami/dostawcami oraz redukcji kosztów,
  • cechuje się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami negocjacyjnymi,
  • posiada silny zmysł biznesowy, jest zwinny w sposobie pracy oraz potrafi pracować w zespole na rzecz wspólnego celu,
  • zna biegle język angielski pozwalająca na swobodna komunikację biznesową,
  • dobrze zna program Excel,
  • zna rynek surowców, koncentratów, dodatków spożywczych itp.,
  • ma wykształcenie wyższe,
  • umie sprawnie wybierać rozwiązania optymalne czasowo, finansowo i organizacyjnie.

 

Pracując z nami do Twoich obowiązków będzie należało:

  • opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych skutkujących poprawną wydajnością łańcucha dostaw, lepszą jakością produktów, innowacyjną technologią i maksymalną wartością,
  • prowadzenie negocjacji warunków umów z dostawcami,
  • monitorowanie bieżących warunków rynku i zmian technologicznych, w celu proaktywnego identyfikowania i rozwiązywania wyzwań związanych z dostawami oraz określeniu możliwości biznesowych,
  • współpraca z pozostałymi działami, w celu rozwoju nowych projektów oraz realizacji strategii łańcucha dostaw i technologii,
  • kierowanie działaniami w taki sposób aby osiągnąć cele w zakresie jakości, dostaw, kosztów, technologii, zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania ryzykiem,
  • monitorowanie, identyfikowanie i ograniczanie ryzyka w ramach prowadzonych projektów,
  • wsparcie działań związanych ze zleceniami produkcyjnymi, logistyką i przepływami finansowymi do dostawców,
  • zabezpieczanie produkcji w zakresie dostępności materiałów zgodnie z potrzebami produkcji, monitorowanie wskaźników związanych z zakupami (terminowość, jakość, cena).

 

Aplikuj na to stanowisko